2013. május 20., hétfő

Elisabetta Gnone - Fairy Oak - A sötétség bűvölete


Elisabetta Gnone(született: április 13, 1965), egy olasz származású írónő. Újságíró lett 1992-ben a Topolino Weekly-ben. 2001 áprilisában közösen készített olasz képregényt a WITCH magazinban Alessandro Barbuccival és Barbara Canepaval. A Witch sikere után 2005-ben kezdi meg újra munkásságát.

Tartalom: Az ellenség ostrom alá veszi Fairy Oakot és hatalma napról napra nő. A Fény és a Sötétség ősi szövetsége meginogni látszik. Azonban egy kapocs feloldhatatlannak tűnik, az amely Vaníliát és Pervinkát, a kis ikerboszorkányokat összeköti. Hasonlóak, mégis különböznek. Ők a Fény és a Sötétség, egyazon vérből. Közébük próbál beférkőzni az ellenség. Vajon ellen tud állni Pervinka a sötétség bűvöletének? Ettől függ a Varázstudók és a Nembűvölők megmenekülése. 


Igen nehezen olvastam el a második részt. Már az elsővel is voltak bajaim, de összességében olvasható volt. A második viszont egyáltalán nem tetszett. Egy biztos, a harmadikba bele sem óhajtok nézni. Ahogy most leírtam a tartalmat, gyakorlatilag az egész könyvet leírtam. Ez nem semmi. Már csak azért sem, mert a könyv 340 oldalas. Akkor mi volt a többi lapon? Őszintén megmondom, fogalmam nincs. Azt is mondhatnám, hogy pihentető olvasás volt, mert kikapcsoltam közben. De nem, inkább zavaró volt és idegesítő. Néha úgy éreztem olvasás közben, mint a kép a képben funkciónál. Pontosan azért, mert a könyvben egy könyvet olvasnak a gyerekek. Ami egyébként néha még szórakoztatóbb volt, mint maga a könyv. De csak néha. Amikor olvastam a könyvet, és történt egy két esemény, akkor szívesebben olvastam volna a könyvben lévő könyvet tovább. Viszont mikor az volt a könyv témája, akkor már nem volt kedvem az egészhez. Nos ez nekem, amit leírtam, éppen olyan zavaros, mint maga a könyv volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése