2013. november 27., szerda

Karen Marie Moning: Keserű ébredés

Karen Marie Moning a New York Times bestseller szerzője, 12 regényt írt eddig, köztük a Rita-díjas Highlander és a nemzetközi bestseller Fever sorozatot. Könyveit huszonnégy nyelven tették közzé szerte a világon. Moning pályafutását paranormális romantikus regény írással kezdte, melyek Skóciában játszódtak. De ahogy egyre jobban lenyűgözte a kelta mitológia, műfajt váltott urban fantasyra, melynek helyszíne Írország, Dublin.

Tartalom: MacKayla Lane Georgiában élő kisvárosi lány. A vihogós csitri egyszeriben komor felnőtté válik, amikor értesül Írországban tanuló nővére, Alina meggyilkolásáról. Mobiltelefonjáról meghallgatja testvére utolsó, kétségbeesett és rejtélyes üzenetét. Dublinba utazik, hogy a számára felfoghatatlan, misztikus nyomokat követve eljusson Alina gyilkosáig, és bosszút álljon rajta.

Vélemény: Nem is tudom, hogy kezdjem. 
Elolvastam. Próbálom emészteni. Szemben a rengeteg rajongóval, engem nem ragadott meg. Bosszankodtam a végén, hogy nincs vége. Persze ez az én tudatlanságom volt ismét, hogy nem tudtam, mibe vágom a fejszémet. Úgy látszik idén olyan könyveket választottam a moly párbajra, amikről fogalmam nincs. Persze ajánlották ezt is. Problémám leginkább a tündérekkel van. Bizonyára van még bennem gyermeki rajongás, mert nem tudom összeegyeztetni a tündéreket a rosszal. Így viszont ahogy kibontakozik a cselekmény, szerencsétlen könyvnek esélye sem volt nálam. Nyilván ez az én hibám, ettől még fantasztikus, de nem nekem. Azért volt egy mondat, ami igencsak elgondolkodtatott, és amit az eszembe véstem, és igyekszem alkalmazni majd az életem során, ha padlóra kerülnék: "Az élettel kapcsolatban kétféle hozzáállás létezik: remény és félelem. A remény erőssé tesz, a félelem megöl."
Ezért az egy mondatért örülök, hogy mégis elolvastam.


Történet: 6/10 ( a tündérek miatt )
Karakterek: 8/10
Ábrázolás: 7/10 (nekem túl sötét, és félelmetes)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése